CRM News in Telecommunication Industry

CRM News in Telecommunication Industry

CRM News in Telecommunication Industry

CRM News in Telecommunication Industry

۱ مطلب در مرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است


نرم افزار مدیریت با ارتباط با مشتری یکی از ارزشمندترین سیستم هایی می باشد که هر کسب و کار کوچکی می تواند از آن استفاده کند.  مطالعات نشان می دهد کسب و کارهای که از نرم افزار مدیریت با ارتباط با مشتری استفاده می کنند می توانند فروش خود را تا 35 درصد افزایش دهند، البته هر سیستمی به اندازه اطلاعاتی که درون آن وارد می شود ارزشمند است. چگونه می توانیم یک نرم افزار مدیریت با ارتباط با مشتری خوب داشته باشیم؟


انتخابی ساده داشته باشید

یکی از بزرگ ترین اشتباهات شرکت ها انتخاب نرم افزار مدیریت با ارتباط با مشتری ایی است که استفاده از آن ها برای کارکنان بسیار سخت می باشد، این سیستم ها اطلاعات زیادی را مدیریت می کنند، اما آیا ما به همه این امکانات نیاز داریم؟ مشخصا نه؟ ما در کسب و کارهای کوچک به نوعی از CRM نیاز داریم که اطلاعات سرنخ ها، فرصت ها و یا مشتریان، فعالیت های که روی آنها انجام شده، وظیفه ها و رخدادها در مورد آن ها و معاملات آن ها را ثبت و ضبط کند. فقط همین و نه بیشتر.

مطمئن باشید با دیگر سیستم های شرکت شما سازگار است

آیا انتخاب نرم افزار مدیریت با ارتباط با مشتری مورد نظر مکمل سیستم هایی که هم اکنون در شرکت و در حال استفاده می باشد است ؟ اگر CRM به صورت جزء مستقل کار کند، تاثیرگذاری کاملی نخواهد داشت

مرتبا آموزش دهید

کارکنان را مرتبا به استفاده از CRM نموده و به آن ها آموزش دهید. مهم است که آن ها به ساده ترین شکل ممکن با دانش کامل بتوانند از این سیستم استفاده کنند.  کاری که در نرم افزار مدیریت با ارتباط با مشتری ثبت نشده است به مانند این است که انجام نشده است پس کارکنان شما بابت کارهای که در CRM ثبت نکرده اند اعتباری نخواهند گرفت. این اصل حتی برای مدیران میانی نیز باید اجرا شود.

گزارشات
مطمئن شوید که نرم افزار مدیریت با ارتباط با مشتری انتخابیتان به شما گزارش داده ها را ارائه می کند، به طوری که بتوانید به سوالاتی از قبیل گزارش فروش... در هفته پیش ؟ با ارزش ترین فرصت های فروش؟ کدام یک از کارکنان در ماه گذشته هدف فروش خود را زده اند و ... ) پاسخ گو باشید.

نرم افزار مدیریت با ارتباط با مشتری مدل جامعی از کسب و کار است که با تمرکز روی مشتریان سودآوری را افزایش می دهد با اعتقاد به این دیدگاه که مشتری در هر ارتباط با کسب و کار حس کند که یک مشتری VIP  است. هدف CRM ارتباط موثر با مشتریان و بهبود آن در طول زمان می باشد

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ مرداد ۹۶ ، ۱۴:۴۸
Kamran Ilami